maandag 14 januari 2013

Eerste prijs

In september heb ik meegedaan met een fotowedstrijd van Centrafarm, via mijn werk. Je mocht een foto insturen die over het onderwerp "kleurrijk" moest gaan.
Eerlijk gezegd was ik al lang weer vergeten dat ik daaraan had meegedaan, maar tot mijn grote verrassing kreeg ik ergens in november schriftelijk te horen dat ik zowaar de eerste prijs had gewonnen.
En een collega van mij had de tweede prijs gewonnen. Alliance Healthcare viel dus wel in de prijzen, althans haar personeel.

Vorige week werd ons de prijs overhandigd. Ik kreeg een kalender waarop een aantal van de ingestuurde foto's erop, mijn foto op canvas en... een digitale camera ter waarde van € 170,=
Helemaal niet gek toch? Een prachtig handzaam ding, Sony Cyber-shot, ideaal om mee te nemen. Hij maakt nog leuke foto's ook!
En mijn collega won zijn foto op canvas, de kalender en een Revital verwenpakket met allerlei crème-pjes enzo.



De foto op canvas heeft een mooi plekje gekregen boven de schoorsteenmantel.

Geen opmerkingen: